Pepsi: як залучити 5 мільйонів фанів

Pepsi - улюблений смак!

Дата: 1 липня 2024

Клієнт: 

Категорія:

Газовані напої

Задача бренду:

Підвищити лояльність

Яка була мета?

Бренд PEPSI історично пов’язаний з музикою. Свого часу його представляли Shakira, Beyonce, Michael Jackson. 
 
Саме тому для бренду важливо підтримувати цю платформу.
 
Підвищити лояльність молодої аудиторії в сезон активного споживання  (червень – серпень 2023).
 
Креативно реалізувати комунікацію: “Pepsi – улюблений смак!”

Ідея

Створити новий музичний радіо/Youtube проект, де молоді виконавці зможуть вперше заявити про себе мільйонній аудиторії слухачів.

 

Формат музичних батлів між молодими артистами додасть інтриги, а визначити кращого допоможе зіркове журі.

 

Для PEPSI – це спеціально створений,  сучасний, трендовий знімальний майданчик з глибокою інтеграцією продукту.

Дивись, як круто все вийшло

Результати

По завершенню проєкту бренд PEPSI продовжив рекламну активність на радіо з новою комунікацією: 

Також активно використовує експертизу та потужності TAVR Media для реклами інших брендів компанії PepsiCo: чіпсів Lays, соків Sandora та Садочок, йогуртів Марійка.

Залучення команди TAVR Media до розробки та створення креативів, планування рекламних кампаній допомогло PEPSI досягнути найкращих результатів та креативних рішень, підтверджених Radio Recall Test.

Поділитись кейсом