Охоронне обладнання Secur: як збільшити трафік на сайт до 80%
Ефект радіореклами
Дата: 1 липня 2024
Клієнт:
Категорія:
Охоронні фірми та системи
Задача бренду:
Мотивація пошуку в діджитал
Яка була мета?
Перевести своїх клієнтів на новий сайт та зменшити падіння трафіка при переході.
Ідея
Радіо будує перший та найголовніший етап воронки продажів – «Привернення увагу до бренду» і таким чином ефективно стимулює пошукові запити в інтернеті.
А за допомогою ексклюзивного інструменту Radio Recall Test ми розробили і відібрали креатив з показниками конверсійності втричі більшими за середній.
Враховуючи можливості та бюджет клієнта, було запропоновано індивідуальне планування рекламних виходів з особливим підходом: пакет Mega Alliance Aggressive.
Це забезпечило ефективне охоплення більше 6 млн. цільової аудиторії – 51,49%.
Щотижня споживачі продукції SECUR чули рекламу на радіо 5+ разів.
А середньотижневе TRP рекламної кампанії на радіо склало 247 пунктів.
Результати
Після переїзду на інший сайт сталося прогнозоване падіння трафіку на 35%. Проте, після старту рекламної кампанії на радіо, трафік збільшився на 80%. Кількість прямих запитів у Google зросла на 72%.
Таким чином ми не тільки відновили показники відвідуваності сайту Secur, а ще й суттєво збільшили базу покупців.