Золотий вік: Велике Військове Весілля

Навіть під час війни любов і життя перемагають

Дата: 7 березня 2024

ЗолотийВік_лого

Клієнт:

Категорія:

Ювелірні вироби

Задача бренду:

Збільшити знання / Підвищити лояльність

Яка була мета?

Організувати перший проєкт на радіо з моменту початку війни, орієнтований на всіх слухачів, особливо тих, хто планує одружитися в умовах війни. Метою було нагадати, що навіть під час війни любов і життя перемагають.

Ідея

Проєкт «Велике Військове Весілля» став символом підтримки закоханих пар і відданості життю. Ми поєднали етер, диджитал і івент-активацію для максимального охоплення аудиторії.

Що було задіяно

Підтримали кампанію 208 виходів на кожній з шести радіостанцій, а також промо-матеріали на сайтах, в соціальних мережах та на YouTube-каналах.

 

У проєкті взяли участь зірки української естради, що додало емоційності та широкого резонансу.

Результати

Кампанія охопила тисячі слухачів, зміцнила лояльність аудиторії та привернула увагу до теми любові під час війни.

 

У фіналі відбулися прямі ефіри з учасниками та виступи таких зірок як Tarabarova, WellBoy, Друга ріка та інші.

Поділитись кейсом