Збільшити знання / Збільшити продажі/базу споживачів
Яка була мета?
MemoProve хотіли збільшити свої продажі та знайти нових клієнтів, які б дізналися про їхній продукт через digital інструменти. Бюджет кампанії був обмежений, і клієнт ще не мав достатньої пенетрації в аудиторії для запуску масштабної рекламної кампанії.
Що було задіяно
Ми створили ефективну рекламну стратегію, яка включала використання відео-преролів в плеєрі TAVR Media, банерної реклами на сайтах, а також нативних статей. Це дало змогу привернути увагу потенційних клієнтів і підвищити впізнаваність бренду MemoProve серед цільової аудиторії.
Завдяки нашій кампанії загальна кількість виходів досягла 1 490 500, а загальне охоплення склало 317 500 людей. Ми зафіксували ріст продажів MemoProve на 42,23%.
Це виявилося ефективним рішенням для збільшення продажів, і клієнт планує провести повторну рекламну кампанію, щоб продовжити залучення нових споживачів.