Radio Brand Lift від TAVR Media

Radio Brand Lift від TAVR Media

06.02.2025

Технологія Radio Brand Lift: як саме вона працює на підвищення ефективності та як рекламодавці використовують результати?

У сучасному світі реклами важливо не лише створювати ефективні кампанії, а й точно вимірювати їх вплив. Технологія Brand Lift є одним із найефективніших інструментів для цього. Вона дозволяє рекламодавцям оцінювати зміни в таких показниках, як впізнаваність бренду, наміри щодо покупки, переваги серед брендів та інші критичні метрики. Для радіореклами це надзвичайно важливо, оскільки вона має значний вплив на широку аудиторію та формує ставлення споживачів до бренду.

Міжнародний досвід Brand Lift на радіо

Технологія Brand Lift активно використовується великими міжнародними брендами для оцінки ефективності різних рекламних каналів, зокрема радіореклами. Одним із прикладів є дослідження, проведене для фармацевтичної компанії, яке показало значний вплив радіореклами на споживчу поведінку. Згідно з результатами тесту, радіореклама допомогла підвищити впізнаваність бренду на 30% серед цільової аудиторії, а також позитивно вплинула на наміри купити продукт.

Детальніше про кейс можна дізнатися за посиланням – https://insights.katzradiogroup.com/case-studies/pharma-brand-lift.

Інший кейс, дослідження для компанії з автострахування показало значний вплив радіореклами на покращення сприйняття бренду серед потенційних клієнтів. Результати кампанії вказують на зростання впізнаваності бренду на 25% серед цільової аудиторії, а також позитивний ефект на наміри щодо вибору цього бренду для страховки.

Деталі можна знайти за посиланням – https://insights.katzradiogroup.com/case-studies/auto-insurance-brand-lift.

Як працює Radio Brand Lift від TAVR Media і що можна з'ясувати та за потреби відкорегувати в ході кампанії

Минулого року TAVR Media впровадив технологію Radio Brand Lift. Завдяки цьому ми можемо вимірювати кілька важливих показників, таких як впізнаваність, намір купити, переваги серед брендів тощо.

Для цього ми проводимо опитування на сайтах радіостанцій до старту кампанії та після її завершення, що дає нам змогу точно виміряти зміни у сприйнятті бренду й намірах споживачів.

Ми вимірюємо впізнаваність бренду серед цільової аудиторії, запитуючи на сайтах радіостанцій, наприклад: «Чи знайомі ви з брендом X?» або «Які з перелічених брендів вам відомі?».

Також ми оцінюємо наміри щодо покупки, перевагу серед брендів та інші ключові показники.

Цей тест дає змогу зрозуміти, як змінюються ці показники після запуску рекламної кампанії. Для отримання точних результатів ми опитуємо понад 1000 респондентів на кожному етапі. У випадку тривалих кампаній, ми також проводимо заміри в середині кампанії, щоб зрозуміти, як змінюються показники в процесі її проведення.

Досвід TAVR Media: особливості проведення, з ким уже проводили, цікаві інсайти

На сьогоднішній день наш холдинг успішно застосовує метод Brand Lift у рамках рекламних кампаній для різних брендів. Наприклад, ми досліджували новий бренд, який нещодавно вийшов на ринок, — Kalganoff. Рівень впізнаваності перед рекламною кампанією тільки на радіо становив 13,8%, на початку 4-го тижня рекламної кампанії на радіо він зріс до 18%, а після завершення кампанії, що тривала трохи більше 6 тижнів, цей показник досяг 21,3%. Таким чином, зростання впізнаваності склало 55% порівняно з показниками до та після рекламної кампанії тільки на радіо.

Ще один цікавий кейс — з національною онлайн платформою, в якої рівень знання бренду перед рекламною кампанією на радіо був 35,9%, а за місяць рекламної активності тільки на радіо він зріс до 41,7%, що означає зростання на 16,2%.

У рамках наших досліджень ми також проводимо кастомні опитування на теми, що цікавлять різні сфери діяльності брендів. Наприклад, з одним з наших клієнтів ми вже дослідили, чи випікають радіослухачі дріжджову випічку, і на наше велике здивування з’ясували, що 40% опитаних це роблять. Інше не менш цікаве дослідження було присвячене факторам вибору місця покупки ювелірних виробів: з’ясувалося, що більшість, а саме 26% респондентів орієнтуються на самі вироби, незалежно від бренду, а 19% — на магазини, де є акції та доступні ціни і на третій сходинці гарантія якості від виробника 12%

Ми можемо кастомізувати опитування відповідно до задач клієнта, охоплюючи теми, які його цікавлять. Такий підхід допомогає отримати найбільш релевантні та корисні дані для розробки більш якісного креативу.

Детальніше про онлайн аудиторію діджитальних площадок ТАВР Медіа ви можете дізнатись в публікації  TAVR Media вдосконалює інструменти аналітики.

Плани щодо розвитку Radio Brand Lift

Другий тип тесту, який ми зараз впроваджуємо, дозволить детальніше аналізувати безпосередній вплив аудіореклами на споживачів. Під час кампанії на радіо ми розподіляємо респондентів на дві групи: одну, яка чула радіорекламу, і іншу, яка не чула її. Кожній групі задаватимуться однакові питання щодо впізнаваності бренду, наміру покупки, переваг серед брендів тощо. Це дозволить нам оцінити саме вплив аудіореклами та зрозуміти, як рекламні послання, що звучать на радіо, впливають на споживачів. Завдяки такому підходу ми зможемо отримати точні дані про те, як саме радіореклама змінює знання, відношення до бренду, споживчі наміри та перевагу серед інших брендів.

Також ми вже давно проводимо тестування Radio Recall Test, в якому аналізуємо якість креативів.

Детальніше про Radio Recall Test від TAVR Media ви можете дізнатись в публікації Тестування аудіо-реклами Radio Recall Test.

У планах є об’єднати всі дані та проводити комплексний аналіз, де будуть аналізуватись результати тесту якості креативу рекламодавців, фактори тривалості та інтенсивності рекламної кампанії (показники TRP), хронометражу повідомлення та низки інших на зміни показників Radio Brand Lift.

Це дозволить нам ще точніше оцінити ефективність реклами та визначити, які саме компоненти кампанії найбільше впливають на впізнаваність бренду та споживчі наміри.

Отже, технологія Brand Lift — потужний інструмент для вимірювання ефективності рекламних кампаній на радіо. Команда TAVR Media постійно удосконалює цей метод, щоб допомогти рекламодавцям отримати точні й корисні дані про вплив їхніх кампаній на бренд. Якщо ви хочете точно виміряти ефект від вашої радіорекламної кампанії, звертайтесь!

Андрій Жалій, керівник відділу аналітики та дослідницьких проектів TAVR MEDIA