Класична
патріотична Фан-зона Незалежності на Хіт FM
Дата: 24 серпня 2022
Клієнт:
Категорія:
Алкоголь
Задачі бренду:
Збільшити знання / Збільшити продажі/базу споживачів
Яка була мета?
1. Підвищити впізнаваність бренду HLIBNY DAR і створити асоціацію з патріотизмом та єдністю.
2. Побудувати прямий зв’язок HLIBNY DAR з посланням: «Ти – вдома, Ти – українець”.
3. Привітати українців з Днем Незалежності України.
Рішення
Для досягнення цих цілей ми організували особливий ефір — “Класична патріотична Фан-зона Незалежності”. Прямий ефір на Хіт FM та радіо Байрактар, який проходив на хлібному полі, став символом підтримки українських хліборобів і національної єдності.
Це був перший великий івент з моменту початку повномасштабного вторгнення росії, що дозволило зібрати та згуртувати українців через музику та патріотичний контекст.
До проєкту було залучено 10 відомих артистів:
PROBASS ∆ HARDI
ТІК
KAZKA
БЕЗ ОБМЕЖЕНЬ
АРСЕН МІРЗОЯН
ASAFATOV
WELLBOY
KARTA SVITU
JALSОMINO
МІША КРУПІН
Що було задіяно?
1. Онлайн-концерт
2. Десять артистів виступили у Sicret Place
3. Брендинг локації
4. Пости в соцмережах на сторінках радіо та зірок
5. Диджитал просування
5. Нативна інтеграція
Диджитал
Результати
Проєкт мав величезний успіх, охопивши 514 тисяч людей через digital-канали та 1,26 мільйона слухачів на радіо. Завдяки активному залученню до ефірів та участі відомих артистів, бренд HLIBNY DAR зміг не тільки підвищити свою впізнаваність, а й зміцнити асоціацію з патріотизмом та єдністю серед українців. В результаті бренд став ще ближчим до своєї аудиторії, надаючи відчуття домашнього затишку та підтримки незалежно від того, де знаходяться люди.