HLIBNY DAR:

Класична патріотична Фан-зона Незалежності на Хіт FM

Дата: 24 серпня 2022

Клієнт: 

Категорія:

Алкоголь

Задачі бренду:

Збільшити знання / Збільшити продажі/базу споживачів

Яка була мета?

  • 1. Підвищити впізнаваність бренду HLIBNY DAR і створити асоціацію з патріотизмом та єдністю.
  •  
  • 2. Побудувати прямий зв’язок HLIBNY DAR з посланням: «Ти – вдома, Ти – українець”.
  •  
  • 3. Привітати українців з Днем Незалежності України.

Рішення

Для досягнення цих цілей ми організували особливий ефір — “Класична патріотична Фан-зона Незалежності”. Прямий ефір на Хіт FM та радіо Байрактар, який проходив на хлібному полі, став символом підтримки українських хліборобів і національної єдності.

 

Це був перший великий івент з моменту початку повномасштабного вторгнення росії, що дозволило зібрати та згуртувати українців через музику та патріотичний контекст.

 

До проєкту було залучено 10 відомих артистів:

  1. PROBASS ∆ HARDI
  2. ТІК
  3. KAZKA
  4. БЕЗ ОБМЕЖЕНЬ
  5. АРСЕН МІРЗОЯН
  6. ASAFATOV
  7. WELLBOY
  8. KARTA SVITU
  9. JALSОMINO
  10. МІША КРУПІН

Що було задіяно?

  1. 1. Онлайн-концерт
  2. 2. Десять артистів виступили у Sicret Place
  3. 3. Брендинг локації
  4. 4. Пости в соцмережах на сторінках радіо та зірок
  5. 5. Диджитал просування
  6. 5. Нативна інтеграція

 

Диджитал

Результати

Проєкт мав величезний успіх, охопивши 514 тисяч людей через digital-канали та 1,26 мільйона слухачів на радіо. Завдяки активному залученню до ефірів та участі відомих артистів, бренд HLIBNY DAR зміг не тільки підвищити свою впізнаваність, а й зміцнити асоціацію з патріотизмом та єдністю серед українців. В результаті бренд став ще ближчим до своєї аудиторії, надаючи відчуття домашнього затишку та підтримки незалежно від того, де знаходяться люди.

Поділитись кейсом