Консерви Аквамарин: як збільшити продажі в 1,7 рази

Дата: 1 липня 2024

Ефект радіореклами

Клієнт: ТМ Аквамарин

Категорія:

Продукти харчування

Задача бренду:

Мотивація першої покупки; збільшити продажі/ базу споживачів

Яка була мета?

Розповісти про конкретні продукти бренду АКВАМАРИН, а саме печінка тріски та м’ясо криля. Описати переваги продукту, смаки та спонукати цільову аудиторію до покупки.

Ідея

Радіо – потужний інструмент для формування яскравих образів в уяві потрібної бренду цільової аудиторії. Тому ми розробили декілька варіантів креативу, який відтворював ситуацію споживання продукції АКВАМАРИН.

А за допомогою ексклюзивного інструменту Radio Recall Test ми відібрали креатив з найбільшим показником конверсійності – CTR 0.77.

Що було задіяно

Щоб задіяти якомога більше споживачів продукції АКВАМАРИН та з огляду на бюджет кампанії, ми запропонували індивідуальне планування рекламних виходів з врахуванням патернів поведінки і динаміку слухання радіо цільової аудиторії клієнта в пакеті Mega Alliance Active.

Це забезпечило ефективне охоплення більше 8 млн. цільової аудиторії – 51,41%.

Щотижня споживачі продукції АКВАМАРИН чули рекламу на радіо 5+ разів.

А середньотижневе TRP рекламної кампанії на радіо склало 231 пункт.

Результати

Клієнт стверджує, що продажі після проведення реклами різко зросли: в 1,76 разів у порівнянні з періодом до її запуску. При цьому ефект сезонності та відкладеного попиту – мінімальний. Віддача з реклами ROMI становила 562%, тобто, кожна 1 грн вкладена в рекламу, стимулювала продажі консервів “Аквамарин” на суму 5.62 грн.

Поділитись кейсом