Консерви Аквамарин: як збільшити продажі в 1,7 рази
Дата: 1 липня 2024
Ефект радіореклами
Клієнт: ТМ Аквамарин
Категорія:
Продукти харчування
Задача бренду:
Мотивація першої покупки; збільшити продажі/ базу споживачів
Яка була мета?
Розповісти про конкретні продукти бренду АКВАМАРИН, а саме печінка тріски та м’ясо криля. Описати переваги продукту, смаки та спонукати цільову аудиторію до покупки.
Ідея
Радіо – потужний інструмент для формування яскравих образів в уяві потрібної бренду цільової аудиторії. Тому ми розробили декілька варіантів креативу, який відтворював ситуацію споживання продукції АКВАМАРИН.
А за допомогою ексклюзивного інструменту Radio Recall Test ми відібрали креатив з найбільшим показником конверсійності – CTR 0.77.
Щоб задіяти якомога більше споживачів продукції АКВАМАРИН та з огляду на бюджет кампанії, ми запропонували індивідуальне планування рекламних виходів з врахуванням патернів поведінки і динаміку слухання радіо цільової аудиторії клієнта в пакеті Mega Alliance Active.
Це забезпечило ефективне охоплення більше 8 млн. цільової аудиторії – 51,41%.
Щотижня споживачі продукції АКВАМАРИН чули рекламу на радіо 5+ разів.
А середньотижневе TRP рекламної кампанії на радіо склало 231 пункт.
Результати
Клієнт стверджує, що продажі після проведення реклами різко зросли: в 1,76 разів у порівнянні з періодом до її запуску. При цьому ефект сезонності та відкладеного попиту – мінімальний. Віддача з реклами ROMI становила 562%, тобто, кожна 1 грн вкладена в рекламу, стимулювала продажі консервів “Аквамарин” на суму 5.62 грн.