Mantinga: популяризація нового бренду

Ефективний мікс прямої реклами, спонсорства та соцмереж

Дата: 26 листопада 2024

Клієнт: 

Категорія:

Продукти харчування

Задачі бренду:

Лонч нового продукту / Збільшити знання

Яка була мета?

Клієнт поставив задачу розповісти про новий бренд на ринку та підвищити пізнаваність його унікальності серед цільової аудиторії — чоловіки та жінки 25-45 років.

Що було задіяно​

Для цього було запропоновано використати планування з максимальним охопленням за допомогою прямої реклами через пакет МегаАльянс (11 радіостанцій). Це дозволило швидко та ефективно донести інформацію про клієнта та його унікальні особливості в одному рекламному ролику, що ефективно працює для залучення уваги широкої аудиторії.

 

Для комунікації зі слухачами було обрано пряму рекламу, спонсорський проєкт, а також цифрову підтримку у соціальних мережах.

Результати

В результаті кампанії активність в соціальних мережах значно зросла. Збільшилася кількість підписників, лайків та репостів. Також зросла пізнаванність бренду серед цільової аудиторії.

Поділитись кейсом