Ефективний мікс прямої реклами, спонсорства та соцмереж
Дата: 26 листопада 2024
Клієнт:
Категорія:
Продукти харчування
Задачі бренду:
Лонч нового продукту / Збільшити знання
Яка була мета?
Клієнт поставив задачу розповісти про новий бренд на ринку та підвищити пізнаваність його унікальності серед цільової аудиторії — чоловіки та жінки 25-45 років.
Що було задіяно
Для цього було запропоновано використати планування з максимальним охопленням за допомогою прямої реклами через пакет МегаАльянс (11 радіостанцій). Це дозволило швидко та ефективно донести інформацію про клієнта та його унікальні особливості в одному рекламному ролику, що ефективно працює для залучення уваги широкої аудиторії.
Для комунікації зі слухачами було обрано пряму рекламу, спонсорський проєкт, а також цифрову підтримку у соціальних мережах.
В результаті кампанії активність в соціальних мережах значно зросла. Збільшилася кількість підписників, лайків та репостів. Також зросла пізнаванність бренду серед цільової аудиторії.