MemoProve: як збільшити продаж на 42%

Дата: 10 лютого 2025

Успішна кампанія в диджитал в 2023 році

Клієнт: 

Категорія:

Фарма

Задачі бренду:

Збільшити знання / Збільшити продажі/базу споживачів

Яка була мета?

MemoProve хотіли збільшити свої продажі та знайти нових клієнтів, які б дізналися про їхній продукт через digital інструменти. Бюджет кампанії був обмежений, і клієнт ще не мав достатньої пенетрації в аудиторії для запуску масштабної рекламної кампанії.

Що було задіяно​

Ми створили ефективну рекламну стратегію, яка включала використання відео-преролів в плеєрі TAVR Media, банерної реклами на сайтах, а також нативних статей. Це дало змогу привернути увагу потенційних клієнтів і підвищити впізнаваність бренду MemoProve серед цільової аудиторії.

Результати​

Завдяки нашій кампанії загальна кількість виходів досягла 1 490 500, а загальне охоплення склало 317 500 людей. Ми зафіксували ріст продажів MemoProve на 42,23%. 

Це виявилося ефективним рішенням для збільшення продажів, і клієнт планує провести повторну рекламну кампанію, щоб продовжити залучення нових споживачів.

Поділитись кейсом