Організувати перший проєкт на радіо з моменту початку війни, орієнтований на всіх слухачів, особливо тих, хто планує одружитися в умовах війни. Метою було нагадати, що навіть під час війни любов і життя перемагають.
Ідея
Проєкт «Велике Військове Весілля» став символом підтримки закоханих пар і відданості життю. Ми поєднали етер, диджитал і івент-активацію для максимального охоплення аудиторії.
Що було задіяно
Підтримали кампанію 208 виходів на кожній з шести радіостанцій, а також промо-матеріали на сайтах, в соціальних мережах та на YouTube-каналах.
У проєкті взяли участь зірки української естради, що додало емоційності та широкого резонансу.
Результати
Кампанія охопила тисячі слухачів, зміцнила лояльність аудиторії та привернула увагу до теми любові під час війни.
У фіналі відбулися прямі ефіри з учасниками та виступи таких зірок як Tarabarova, WellBoy, Друга ріка та інші.