Золотий вік: Велике Військове Весілля

Навіть під час війни кохання і життя перемагають

Дата: 7 березня 2024

ЗолотийВік_лого

Клієнт:

Категорія:

Ювелірні вироби

Задача бренду:

Збільшити знання / Підвищити лояльність

Яка була мета?

Незважаючи на всі складнощі, весілля під час війни стало символом надії та віри в краще майбутнє. 
 
Саме тому ми вирішили організувати на Радіо «Байрактар» проєкт «Велике Військове Весілля», перший  з моменту початку війни, з метою нагадати, що навіть під час війни кохання і життя перемагають.

Ідея

Ми створили проєкт, завдяки якому у військових була можливість одружитися в прямому ефірі Радіо “Байрактар”.  
 
Проєкт «Велике Військове Весілля» став символом підтримки закоханих пар, надії та віри в краще майбутнє.
 
Незважаючи на складний час, люди гостріше відчувають цінність кожного дня і прагнуть бути поруч з близькими, не відкладаючи життя на потім.

Що було задіяно

Проект реалізований на Радіо Байрактар, додатково висвітлювався на ТОП 5 радіостанцій України: Хіт FM, Наше Радіо, Radio ROKS, KISS FM та Мелодія FM.
 
Розмістили промо-матеріали проекту на діджитал майданчиках радіостанцій, а саме на сайтах, в соціальних мережах та на YouTube-каналах.
 
У проєкті взяли участь зірки української естради, що додало емоційності та широкого резонансу.

Результати

Партнер проекту ювелірна мережа «Золотий Вік» підтримала нашу соціальну ініціативу «Велике Військове Весілля». 
 
В прямому ефірі Радіо «Байрактар» ми організували незабутнє, романтичне весілля для 10 пар молодят, де чоловік або дружина несли службу в Збройних Силах України. Нам вдалось зробити їх почуття центром уваги мільйонної аудиторії.
Запросили в студію артистів, які привітали молодих і влаштували святковий концерт.  
 
Ми поєднали етер, івент і діджитал ресурси TAVR Media. Завдяки чому отримали високі показники ефективності рекламної кампанії. 

Прояви в ефірі радіостанцій TAVR Media охопили 12,8 мільйонів аудиторії. Більше 3-х мільйонів додаткового охоплення нативної інтеграції бренду «Золотий Вік» в соціальних мережах (Facebook, Instagram, Youtube). Також більше 10 мільйонів показів на сайтах радіостанцій TAVR Media. 

А ювелірна мережа «Золотий Вік» прикрасила почуття молодят своїми обручками – незмінним атрибутом весілля.
 
До речі, саме 2022-й рік став рекордним по кількості одружень в Україні.

Поділитись кейсом