Аудиторію digital ресурсів медійних проєктів уже давно досліджує компанія Kantar. Ринок це дослідження погодив та прийняв, щоправда уточнення не забарилися. Адже що більше інструментів, то більш точну картину ми можемо отримати. Відповідно, більш ефективний інструментарій рекламодавцю запропонувати. Ми вирішили розібрати детально кейс TAVR Media та NexInsight, оскільки кожен новий інструмент у вивченні аудиторії та підвищенні рівня обслуговування рекламодавців, є фактором еволюційного розвитку ринку.
Засновниця та СЕО NexInsight Світлана Могилевська розповіла про технологію: “Ми створили NexInsight у відповідь на світові тренди дата ринку – коли для ухвалення обгрунтованих маркетингових рішень недостатньо досвіду та інтуїції, а потрібні великі масиви даних. NexInsight – сучасне MarTech-рішення, вимірювач, який дозволяє рекламодавцям, медіа чи власникам сайтів бачити власну аудиторію та розуміти її особливості. Раді, що Tavr Media обрали нас як рішення для покращення показників бізнесу через аналітичний продукт”.
Отже, у радіогрупи TAVR Media є спеціальний веб-плеєр на окремому сайті, де зібрані усі радіостанції групи, що представлені в ефірі FM-мовлення, а також тематичні стріми, які по суті є суббрендами основних радіостанцій. Увесь арсенал звукового різноманіття має доволі стабільну та широку аудиторію слухачів. За даними Google Analytics загальна місячна аудиторія сайтів радіостанцій TAVR Media становить 1,5 млн. осіб. Важливо, що аудиторія, яка долучається до прослуховування радіо on-line, це не лише ті люди, що обирають, скажімо Xіт FM, а інтернет використовують як спосіб доставки контенту. Тут аудиторія доповнюється (і розширюється) за рахунок споживачів суббрендів кожної радіостанції. Скажімо Xіт FM Українські Хіти, або Radio ROKS Classic Rock тощо. Повний перелік ресурсів можна подивитись тут https://play.tavr.media/
Тут добре видно, що TAVR Media в діджиталі – це багато платформ з мільйонною аудиторією, яка приходить послухати топ-радіостанції країни. На цих майданчиках використовуються різні формати рекламних проявів – банери, брендування, аудіо- та відео-прероли тощо. Тож у рекламодавця є можливість різними методами “достукатися” до цільової аудиторії.
За подробицями ми звернулись до комерційного директора TAVR Media Володимира Педорича: «Нам необхідно було зробити якісні звіти для наших рекламодавців з метою більш якісно монетизувати інвентар digital-майданчиків. Отже, ми почали співпрацю з NexInsight. Ми отримали доступ до власного кабінету на платформі NexInsight та встановили трекери на свої майданчики, щоб нам були доступні цінні інсайти про аудиторію. Адже що глибше та точніше ми вивчаємо нашого слухача та споживача послуг наших рекламодавців, то більш точно можемо забезпечити партнерів проникненням у потреби аудиторії. Тож ми обрали можливість подивитись аудиторії за демографічними зрізами, а також інтересами та купівельними намірами користувачів. Це data-маркетплейс та інсайт-трекер NexInsight, що працює з технометричними і аудиторними вимірюваннями в цифровому середовищі. Технологія дала нам можливість отримати в режимі real-time звіти з даними про аудиторію відповідно до Big Data Київстар. Результат дослідження нас потішив! Ми побачили, що діджитал-майданчики TAVR Media – це насправді комерційно приваблива аудиторія, а саме жінки та чоловіки віком 25-54 роки з високим рівнем доходу. Це працююча аудиторія, яка активно користується банківськими послугами, цікавиться здоров’ям та онлайн покупками. Кожен другий – власник автомобіля або планує його придбати. Це активна діджитальна аудиторія, що присутня у соцмережах та користується стрімінговими платформами. На сайті немає дітей та підлітків. Відтак, можемо впевнено констатувати, що кожна гривня, витрачена рекламодавцем на ресурси TAVR Media, працює ефективно та цільово. »
Максимально важливо наголосити, що дані цього дослідження, яке NexInsight запустили разом з Київстар, дуже корелюють з даними дослідження Kantar, що є логічним і говорить про те, що діджитальний слухач – продовження класичного радіослухача в діджиталі.
Тобто, вимірювання NexInsight підтвердили – сайт TAVR Media відвідує комерційно приваблива для рекламодавця аудиторія. А тому купувати рекламу тут – обґрунтоване маркетингове рішення, кероване даними, особливо враховуючи, що крім якісної аудиторії, у сайту є високий рівень імідж та відповідність вимогам Brand Safety. І досить логічно, що з появою усе нових форм виробництва та доставки контенту, інструментарій для вивчення споживання цього продукту так само буде удосконалюватись. В цьому сенсі TAVR Media чітко демонструє свій вектор на клієнтоорієнтованість та професійний рівень дослідження власної аудиторії.
Джерело: VRK Inform