Технології розвиваються швидше, ніж плине час, і встигати за ними не лише необхідно, але й супер-ефективно. Саме тому в TAVR Media розробили унікальну можливість для своїх партнерів, яка дає можливість без зайвих фінансових витрат, за ціною диджитал інвентаря, провести Radio Recall Test – це A/B тестування ефективності аудіо-спотів перед постановкою в етер. Тобто, плануючи рекламну кампанію з використанням нового ролика, ви можете бути певні в його ефективності. Або, маючи два ролика на вибір, ви можете запустити в рамках рекламної кампанії на радіо саме той, якому віддадуть перевагу ваші покупці.
Зазвичай тестування роликів досить дорого коштує. Для цього потрібно звертатись у спеціальну дослідницьку кампанію, платити за фокус-групи, витрачати час та ресурси. Або можна скористатися прекрасною альтернативою – Radio Recall Test на платформі ТAVR Media.
Як це працює? На сьогодні радіостанції, на яких TAVR Media ексклюзивно розміщує рекламу, мають онлайн-охоплення більше мільйона слухачів. Ми точно знаємо, хто ці люди, і можемо налаштувати таргетинг по необхідній ЦА та географії.
Отже, перед тим, як послухати, скажімо, Хіт FM на сторінці https://play.tavr.media/hitfm/ , слухач бачить вікно плеєра, де запускається audio pre-roll.
Далі слухач обирає – перейти на сайт рекламодавця або клікнути «пропустити рекламу». Всі дії для користувачів абсолютно звичні. І для того, аби отримати об’єктивну картину щодо сприйняття аудиторією, достатньо кілька тисяч показів протягом трьох-чотирьох днів.
В такий спосіб ми можемо заміряти найбільш ефективний креатив, обравши ролик з максимальним показником CTR. Спільно з агентством Admixer усі статистики ми можемо прорахувати в динаміці. Тобто, маючи кілька рекламних роликів, ми можемо чітко побачити, який з них приводить на сайт рекламодавця найбільше слухачів.
Усі наші партнери, хто скористався цією можливістю, оцінили її ефективність та якість, тому пропонуємо вам приєднатись! Використовуйте більше можливостей радіо з користю для себе. На сьогодні ми маємо вже десятки успішних кейсів такого тестування.
Маркетинг директор компанії iRobot Дмитро Рябенко: «Ми одними з перших скористались технологією Radio Recall Test від TAVR Media, і переконались, що це дійсно дуже робочий інструмент. Нам потрібно було визначити, на який меседж відреагує наша цільова аудиторія – жінки 25-45 років. Вагались між двома комунікаціями: «Якісне прибирання», чи «Дві турбощітки краще, ніж одна». Що спрацює більш дієво? Записали дві серії роликів, і вже через 5 днів з’ясували, що перевага у серії «дві турбощітки», яка більше мотивує аудиторію до покупки. Ця комунікація виявилась на 46% ефективнішою з CTR 1,7. Фокус група склала 3 000 унікальних користувачів нашої цільової аудиторії на кожен з варіантів креативу. Це дослідження допомогло нам прийняти правильне рішення, ми запустили комплексну комунікацію з меседжем «Дві турбощітки краще, ніж одна».
Наші рекламодавці дедалі частіше використовують можливість тестувати свої ролики перед постановкою в етер. Ефективним досвідом ділиться Мама бренду Chistopes Олександра Щеглова. Її компанія виробляє еко-пакетики, які повинні бути в кожного господаря пса. Адже прибирати за своїм псом – це круто!
«Ми підготували три рекламних ролика з однаковим посилом, але різним креативом. Протестували методом Radio Recall Test від TAVR Media на 4 000 унікальних користувачів нашої цільової аудиторії кожен з них. В результаті один ролик показав результат на 30% вищий за інші з CTR 1,5. Його і поставили в етер.»
Ми робимо все можливе, щоб робота з TAVR Media була для наших партнерів максимально ефективною та оперативною, тим паче, що технології з кожним днем все більше дозволяють розумно витрачати час та гроші. TAVR Media – заточені на результат!