успіх на хвилях звуку
Розкрийте потенціал вашого бізнесу за допомогою реклами на радіо
Як працює реклама на радіо
Радіо супроводжує слухача впродовж дня: на роботі чи навчанні (пікові години з 10:00 до 18:00), в машині (зранку, в обід та ввечері) та вдома (до обіду та ввечері).
Радіо охоплює забезпечену та активну аудиторію: 80% слухачів працюють; 70% слухачів у віці 18-49 років.
На слухання радіо не впливають відключення електроенергії; навпаки, багато українців купили FM-приймачі в 2022-2024, щоб залишатися в курсі подій.
Тут покрокова інструкція, як зробити ефективну рекламу вашого бренду за три кроки.
Крок #1:
Ефективний креатив – 50% успіху реклами вашого бренду
TAVR Media розробив ексклюзивний інструмент порівняння креативів – Radio Recall Test. Ми тестуємо ваші рекламні повідомлення саме на вашу цільову аудиторію і визначаємо recall за допомогою A/B тесту online.
За допомогою Radio Recall Test ми визначили, що саме значно підвищує ефективність вашого рекламного повідомлення:
За допомогою Radio Recall Test ми визначили, що значно погіршує сприйняття вашого рекламного повідомлення:
Додаткові рекомендації щодо створення успішних рекламних повідомлень:
Складові ефективного АКЦІЙНОГО повідомлення за шкалою 100 балів:
Крок #2 Ефективне охоплення вашої аудиторії і частота контакту з повідомленням – 41% успіху реклами вашого бренду.
Важливо врахувати потенціал охоплення вашої аудиторії на частоті 3+.
Важливо зауважити, що відключення світла не впливають на аудиторію РАДІО. Це допомагає брендам рекламодавців на радіо не втрачати контакт зі своїм споживачем.
94% рекламодавців TAVR Media замовляють повторні рекламні кампанії, тому реклама на радіо користується великим попитом.
Тому важливо врахувати загальний рекламний шум і активність конкурентів.
Активність категорій рекламодавців на радіо.
Крок #3 Синергія медіа – 9% успіху реклами вашого бренду.
Важливо спланувати правильний медіа мікс з врахуванням патернів поведінки вашого споживача.
Додаткові рекомендації:
Медіа-мікс Радіо + Диджитал – найбільш ефективний для преміальних та молодіжних брендів
Медіа-мікс Радіо + Зовнішня Реклама – рекомендуємо брендам з цільовою аудиторію власників авто.
Кейс Радіо + ООН
Медіа-мікс Радіо + ТБ – більш ефективний для більш дорослої аудиторії з середніми доходами і нижче.
Кейс Радіо + ТБ
Що говорять наші клієнти
ТАВР Медіа – це не просто радіохолдинг. Це команда залучених людей, які щиро переймаються задачею, закохуються в продукт і радіють разом із досягненнями клієнта. Все що вийшло в ефірі: концепції, креатив, копірайти – плід спільної роботи з командою ТАВР Медіа. Це надихає, подобається споживачам, дає результати. Дуже вам вдячний!
Георгій Майоров
Маркетинг-консультант "Фабрики Морозива Хладопром"“Бердичівське” – це не просто пиво, це справжній український бренд, який впевнено крокує вперед. І одним із ключових елементів цього руху стала успішна співпраця з медіахолдингом TAVR Media. “Бердичівське” на радіостанціях – це вдалий крок, який дозволив бренду збільшити впізнаваність та зміцнити позиції на ринку. Це приклад того, як ефективне використання медіаресурсів може принести реальні результати.
Анна Левандовська
Директор з маркетингу ТОВ «Бердичівський пивоварний завод»Стратегія є важливою у будь-якому бізнесі. Чим більше ви все плануєте, тим більше ви формуєте кінцевий результат. Для ТОВ Аріон співпраця з TAVR Media дала успішний результат згідно з правильно обраною стратегією!
Богдан Мойсеєнко
Виконавчий директор ТОВ АріонМені подобається підхід та максимальна віддача працівників TAVR Media. Яскраво, ефективно, сучасно. Всеосяжний підхід приносить якісні результати і штовхає продукт у ринку. Ми зробили якісне просування і головне навчили слухачів обирати та користуватися інноваційними продуктами.
Сергій Сілін
Бренд менеджер EcoFlow Ukraine, Група компаній DroneUAМи вибрали радіо в 2022, до того, як це стало мейнстрімом в сегменті швидкого харчування. Але я не перестаю дивуватись, які ви системні, активні, обкладені даними, що не характерно для індустрії радіо. Я дуже щасливий, що ви є на нашому ринку і сподіваюсь, що ваші продукти ще краще допомагатимуть вашим клієнтам досягати поставлених задач.
Андрій Бондарев
Маркетинг-директор Domino's Pizza UkraineЗавжди виникає запитання: як ефективно використати незначний бюджет, куди ефективно його вкласти, щоб отримати результат? Радіо – це ефективний інструмент, який дає змогу використати невеликий бюджет і швидко досягти успіху.
Ігор Островський
Маркетинг-директор Mili HealthcareМенеджери TAVR Media глибоко занурені у задачі клієнта, розуміють його потреби і дійсно ведуть проєкт з повною віддачею, сприймаючи проблеми і питання як власні, – такий акаунт-менеджер дорогого вартує.
Інна Ткаченко
Маркетинг-директор бренду Topicrem Майолі УкраїнаЯ впевнений, що такі класні спеціалісти, які працюють в відділах продажів TAVR Media, точно б дали 200% зростання продажів в будь якій галузі. Бо у них є і аналітичні навички, і вміння правильно запакувати та донести свою ідею, зберегти баланс між емоцією і раціональністю. Я заздрю TAVR Media, що у них працюють саме такі «зірки».
Олексій Виноградов
Віце-президент Міжнародного інституту менеджменту MIM КиївМи вдячні нашим партнерам та рекламодавцям, котрі спільно стають на підтримку тилу, підтримку економіки та постійну допомогу українській армії. Об’єднані — ми сильні! Нам необхідно тримати надійний тил для наших захисників, які роблять на фронті дивовижні речі, забезпечуючи нам можливість жити та працювати.