успіх на хвилях звуку

Розкрийте потенціал вашого бізнесу за допомогою реклами на радіо

Як працює реклама на радіо

Радіо супроводжує слухача впродовж дня: на роботі чи навчанні (пікові години з 10:00 до 18:00), в машині (зранку, в обід та ввечері) та вдома (до обіду та ввечері).

 

Радіо охоплює забезпечену та активну аудиторію: 80% слухачів працюють; 70% слухачів у віці 18-49 років.

 

На слухання радіо не впливають відключення електроенергії; навпаки, багато українців купили FM-приймачі в 2022-2024, щоб залишатися в курсі подій.

Тут покрокова інструкція, як зробити ефективну рекламу вашого бренду за три кроки.

Крок #1:
Ефективний креатив – 50% успіху реклами вашого бренду

TAVR Media розробив ексклюзивний інструмент порівняння креативів – Radio Recall Test. Ми тестуємо ваші рекламні повідомлення саме на вашу цільову аудиторію і визначаємо recall за допомогою A/B тесту online. 

За допомогою Radio Recall Test  ми визначили, що саме значно підвищує ефективність вашого рекламного повідомлення:

За допомогою Radio Recall Test  ми визначили, що значно погіршує сприйняття вашого рекламного повідомлення:

Додаткові рекомендації щодо створення успішних рекламних повідомлень:

Складові ефективного АКЦІЙНОГО повідомлення за шкалою 100 балів:

Крок #2 Ефективне охоплення вашої аудиторії і частота контакту з повідомленням – 41% успіху реклами вашого бренду.

Важливо врахувати потенціал охоплення вашої аудиторії на частоті 3+.

Важливо зауважити, що відключення світла не впливають на аудиторію РАДІО. Це допомагає брендам рекламодавців на радіо не втрачати контакт зі своїм споживачем.

94% рекламодавців TAVR Media замовляють повторні рекламні кампанії, тому реклама на радіо користується великим попитом.

Тому важливо врахувати загальний рекламний шум і активність конкурентів.

Активність категорій рекламодавців на радіо.

Крок #3 Синергія медіа – 9% успіху реклами вашого бренду.

Важливо спланувати правильний медіа мікс з врахуванням патернів поведінки вашого споживача.

Додаткові рекомендації:

Медіа-мікс  Радіо + Диджитал – найбільш ефективний для преміальних та молодіжних брендів

Кейс Радіо + Диджитал

Медіа-мікс Радіо + Зовнішня Реклама – рекомендуємо брендам з цільовою аудиторію власників авто.

Кейс Радіо + ООН

Медіа-мікс Радіо + ТБ – більш ефективний для більш дорослої аудиторії з середніми доходами і нижче.

Кейс Радіо + ТБ

Що говорять наші клієнти

Image

ТАВР Медіа – це не просто радіохолдинг. Це команда  залучених людей, які щиро переймаються задачею, закохуються в продукт і радіють разом із досягненнями клієнта. Все що вийшло в ефірі: концепції, креатив, копірайти – плід спільної роботи з командою ТАВР Медіа. Це надихає, подобається споживачам, дає результати. Дуже  вам вдячний!

Георгій Майоров

Маркетинг-консультант "Фабрики Морозива Хладопром"
Image

“Бердичівське” – це не просто пиво, це справжній український бренд, який впевнено крокує вперед. І одним із ключових елементів цього руху стала успішна співпраця з медіахолдингом TAVR Media. “Бердичівське” на радіостанціях – це вдалий крок, який дозволив бренду збільшити впізнаваність та зміцнити позиції на ринку. Це приклад того, як ефективне використання медіаресурсів може принести реальні результати.

Анна Левандовська

Директор з маркетингу ТОВ «Бердичівський пивоварний завод»
Image

Стратегія є важливою у будь-якому бізнесі. Чим більше ви все плануєте, тим більше ви формуєте кінцевий результат. Для ТОВ Аріон співпраця з TAVR Media дала успішний результат згідно з правильно обраною стратегією!

Богдан Мойсеєнко

Виконавчий директор ТОВ Аріон
Image

Мені подобається підхід та максимальна віддача працівників TAVR Media. Яскраво, ефективно, сучасно. Всеосяжний підхід приносить якісні результати і штовхає продукт у ринку. Ми зробили якісне просування і головне навчили слухачів обирати та користуватися інноваційними продуктами.

Сергій Сілін

Бренд менеджер EcoFlow Ukraine, Група компаній DroneUA
Image

Ми вибрали радіо в 2022, до того, як це стало мейнстрімом в сегменті швидкого харчування. Але я не перестаю дивуватись, які ви системні, активні, обкладені даними, що не характерно для індустрії радіо. Я дуже щасливий, що ви є на нашому ринку і сподіваюсь, що ваші продукти ще краще допомагатимуть вашим клієнтам досягати поставлених задач.

Андрій Бондарев

Маркетинг-директор Domino's Pizza Ukraine
Image

Завжди виникає запитання: як ефективно використати незначний бюджет, куди ефективно його вкласти, щоб отримати результат? Радіо – це ефективний інструмент, який дає змогу використати невеликий бюджет  і швидко досягти успіху.

Ігор Островський

Маркетинг-директор Mili Healthcare
Image

Менеджери TAVR Media глибоко занурені у задачі клієнта, розуміють його потреби і дійсно ведуть проєкт з повною віддачею, сприймаючи проблеми і питання як власні, – такий акаунт-менеджер дорогого вартує.

Інна Ткаченко

Маркетинг-директор бренду Topicrem Майолі Україна
Image

Я впевнений, що такі класні спеціалісти, які працюють в відділах продажів TAVR Media, точно б дали 200% зростання продажів в будь якій галузі. Бо у них є і аналітичні навички, і вміння правильно запакувати та донести свою ідею, зберегти баланс між емоцією і раціональністю. Я заздрю TAVR Media, що у них працюють саме такі «зірки».

Олексій Виноградов

Віце-президент Міжнародного інституту менеджменту MIM Київ
Image

Ми вдячні нашим партнерам та рекламодавцям, котрі спільно стають на підтримку тилу, підтримку економіки та постійну допомогу українській армії. Об’єднані — ми сильні! Нам необхідно тримати надійний тил для наших захисників, які роблять на фронті дивовижні речі, забезпечуючи нам можливість жити та працювати.

Ігор Чернишов

Генеральний директор групи компаній TAVR Media
Додайте радіо у свій смартфон!

Мобільний застосунок RadioPlayer — це можливість просто та зручно слухати зі смартфона актуальні новини та найкращі українські радіостанції. Слухайте популярну музику та улюблені програми, де б ви не були.